Na zdjęciu od góry: francuski turysta stojący z rodziną przy ladzie punktu informacyjnego na lotnisku w Balicach. Na zdjęciu na dole: od lewej Joanna Wojtkowicz, Artur Kozibąk Erwina Zbożniak na tle pociągu Kolei Małopolskich na peronie w Balicach.

Francuski turysta odzyskał dokumenty dzięki obsłudze pociągu

Wracający do Francji z wakacji w Polsce turysta z regionu Nord-Pas-de-Calais odzyskał saszetkę z dokumentami dzięki obsłudze pociągu, która zaniosła zgubę do informacji w terminalu Portu Lotniczego w Balicach.

Joanna Wojtkowicz, Erwina Zbożniak, Artur Kozibąk – obsługa pociągu jadącego w sobotę, 3 października, przed południem ze stacji Wieliczka Rynek-Kopalnia do Portu Lotniczego w Balicach znalazła na końcowym przystanku skórzaną saszetkę na dokumenty. Zanieśli zgubę do punktu informacyjnego. Chcieli prosić o ogłoszenie przez megafon, że w pociągu została zgubiona saszetka na dokumenty. W tym samym czasie do informacji na lotnisku zgłosił się mężczyzna poszukujący zagubionych dokumentów. Okazał się nim francuski turysta lecący do Paryża wraz z rodziną. Zguba należała właśnie do niego. Podziękował obsłudze Kolei Małopolskich, zapewniając, że takie zakończenie pobytu w Polsce sprawiło, że jeszcze bardziej polubił nasz kraj.

Logo

Koleje Małopolskie sp. z o.o.

ul. Racławicka 56/416
30-017 Kraków

Adres do korespondencji:

ul. Wodna 2
30-556 Kraków

Sekretariat:

tel:. (12) 307 17 14 (7:00 - 15:00)

Infolinia:

703 20 20 25 (24h)

opłata 1,29 zł/min

Logo Województwa Małopolskiego

Partnerzy

Logo e-podróżnik     Logo Jak dojadę     Herb Wieliczki