Nowa infolinia Kolei Małopolskich

Z myślą o pasażerach z kraju i zagranicy Koleje Małopolskie uruchomiły od 28 września 2015 r. profesjonalną infolinię pod numerem telefonu 703 20 20 25. Nowością jest między innymi informacja o czasie oczekiwania na zgłoszenie konsultanta oraz obsługa w języku angielskim.

Koleje Małopolskie do tej pory udostępniały swoim klientom numer stacjonarny czynny w godzinach 7-15.  Ograniczenia techniczne uniemożliwiały wprowadzenia tzw. kolejkowości oraz monitorowania jakości udzielanej informacji poprzez ich nagrywanie. Dodatkowo przewoźnik uruchamiając nową infolinię pomyślał także o obcokrajowcach, udostępniając usługę w języku angielskim, czynną 24 h przez 7 dni w tygodniu. W odróżnieniu od innych tego typu usług  świadczonych na rynku, klienci Kolei Małopolskich nie będą ponosić opłat za czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta. Opłata za minutę połączenie wynosi 1,29 brutto, tyle samo jak przy połączeniu z infolinią dwóch największych kolejowych przewoźników pasażerskich w Polsce. Usługę dla Kolei Małopolskich świadczy firma Teroplan S.A. – właściciel serwisu e-podróżnik.pl.

Logo

Koleje Małopolskie sp. z o.o.

ul. Racławicka 56/416
30-017 Kraków

Adres do korespondencji:

ul. Wodna 2
30-556 Kraków

Sekretariat:

tel:. (12) 307 17 14 (7:00 - 15:00)

Infolinia:

703 20 20 25 (24h)

opłata 1,29 zł/min

Logo Województwa Małopolskiego

Partnerzy

Logo e-podróżnik     Logo Jak dojadę     Herb Wieliczki