REGULAMIN PRZEWOZU osób, rzeczy i zwierząt  oraz  obsługi i odprawy podróżnych

Obowiązujący od 01.03.2017 r.

Regulamin przewozu (RPO-KMŁ)

Zmiana nr. 6 Regulaminu przewozu (RPO-KMŁ)  

 

Wersje archiwalne regulaminu

 Obowiązujący od 26.01.2017 r.

Regulamin przewozu (RPO-KMŁ)

Zmiana nr 5 Regulaminu przewozu (RPO-KMŁ) 

Obowiązujący od 01.05.2016 r.

Regulamin przewozu (RPO-KMŁ)

        Zmiana nr 4 Regulaminu przewozu (RPO-KMŁ)  

Obowiązujący od 13.12.2015 do 30.04.2016

Regulamin przewozu (RPO-KMŁ)

Zmiana nr 3 Regulaminu przewozu (RPO-KMŁ) 

Obowiązujący od 16.11.2015 do 12.12.2015

Regulamin przewozu (RPO-KMŁ)

Zmiana nr 2 Regulaminu przewozu (RPO-KMŁ) 

Obowiązujący od 01.03.2015 do 15.11.2015

Regulamin przewozu (RPO-KMŁ)

Zmiana nr 1 Regulaminu przewozu (RPO-KMŁ) 

Obowiązujący od 14.12.2014 do 28.02.2015

Regulamin przewozu (RPO-KMŁ)

1. Bilety na przejazd/przewóz w pociągach spółki Koleje Małopolskie (KMŁ) można nabyć:

a) w kasach biletowych spółki „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. na stacji/przystanku:

- Kraków Główny (najbliższa lokalizacja – w przejściu podziemnym Basztowa/Lubicz/Pawia),

- Kraków Łobzów punkt sprzedaży na peronie,

- Kraków Płaszów – dworzec PKP,

1. W pociągach osobowych Spółki Koleje Małopolskie na odcinku Wieliczka Rynek Kopalnia – Kraków Olszanica lub Kraków Główny –Tarnów – Nowy Sącz - Krynica-Zdrój honorowane są następujące bilety wydane na przejazdy pociągami REGIO Spółki Przewozy Regionalne:

Zgodnie z art. 19 ust. 2 Rozporządzenia (WE) nr 1371/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z 23 października 2007 r. osoby niepełnosprawne i o ograniczonej sprawności ruchowej są uprawnione do nabywania biletów bez dodatkowych opłat.

Procedura postępowania z zagubionym bagażem w pociągach Kolei Małopolskich

1. W przypadku pozostawienia/zagubienia bagażu w pociągu należy skontaktować się :
- telefonicznie pod nr tel. 12 307 16 68 czynnym całą dobę,
- punktem przyjęcia rzeczy znalezionych w pociągach Kolei Małopolskich tel. 697 084 002 czynny od 7:00 do 18:00, Kraków Płaszów ul. Wodna 4.

1. Skargi dotyczące, jakości świadczonych usług przewozowych, w szczególności dotyczące praw i obowiązków pasażerów wynikających z rozporządzenia (WE) 1371/2007, w tym skargi dotyczące niewłaściwego wykonania umowy można kierować na adres przewoźnika:

Partnerzy

Logo e-podróżnik     Logo Jak dojadę     Herb Wieliczki